viernes, 16 de noviembre de 2012

El embargo

Señol jues, pasi usté más alanti


y que entrin tos esos,

no le dé a usté ansia

no le dé a usté mieo…

Si venís antiayel a afligila 


sos tumbo a la puerta. ¡Pero ya s’ha muerto!

¡Embargal, embargal los avíos,

que aquí no hay dinero: 


lo he gastao en comías pa ella 


y en boticas que no le sirvieron; 


y eso que me quea, 


porque no me dio tiempo a vendello,

ya me está sobrando, 


ya me está gediendo!


Embargal esi sacho de pico, 


y esas jocis clavás en el techo, 


y esa segureja 


y ese cacho e liendro…

¡Jerramientas, que no quedi una! 


¿Ya pa qué las quiero? 


Si tuviá que ganalo pa ella, 


¡cualisquiá me quitaba a mí eso! 


Pero ya no quio vel esi sacho, 


ni esas jocis clavás en el techo,

ni esa segureja

ni ese cacho e liendro…


¡Pero a vel, señol jues: cuidaíto

si alguno de ésos 


es osao de tocali a esa cama

ondi ella s’ha muerto: 


la camita ondi yo la he querío 


cuando dambos estábamos güenos; 


la camita ondi yo la he cuidiau, 


la camita ondi estuvo su cuerpo

cuatro mesis vivo 


y una nochi muerto!


¡Señol jues: que nenguno sea osao 


de tocali a esa cama ni un pelo,

porque aquí lo jinco

delanti usté mesmo!

Lleváisoslo todu, 


todu, menus eso, 


que esas mantas tienin 


suol de su cuerpo… 


¡y me güelin, me güelin a ella

ca ves que las güelo!…



No hay comentarios:

Publicar un comentario